četrtek, 16. marec 2017

Voščilnica za ljubitelja morja

Sem iskala malce po Pinterestu in naletela na tole luštno idejo, ki sovpada tudi z izzivom Ko me inspirira. Ker je bilo naročilo od danes na jutri, sem kar malce preplonkala. Ok, nekaj je bilo vseeno mojih idej:3d morje in jadrnica in motivacijski napis :-) no brez teh zadnje čase ne morem








In v notranjosti žepek za denar z napisom in školjkama. Krasni Vladkini ideje z belo tempero po "lesu" se zadnje čase težko uprem :-)





 

Voščilnico prilepim v Ko me inspirira #56 (odprtina ali negativ)

Pa naj vam pokažem še tortico prejšnjega vikenda :-) Recept je ta. Morda se malce komplicirano bere, ampak ni noben bav bav, preživela je tudi pot po ovinkastih cestah z dvajsetletnikom za volanom ;-)






 

In ja, tudi ta teden ni šlo brez peke, tokrat napol narejena v hladilniku čaka tale čokoladna bombica. No fotografije pa sledijo drug teden :-) po zabavi naše sedemnajstletnice s sošolkami :-) 









7 komentarjev:

Vladuška pravi ...

Me prav izzivaš s to torto. Še dobro, da sem se spomnila, da je še nekaj domačega štrudla. Si kar grem po en kos :) Morska voščilnica pa je krasna.

Valentina B pravi ...

Saj ne da ni tvoja voščilnica prekrasna, ampak tale barvita sadna tortica je videti tako zelo slastno, da se mi kar sline cedijo! :)
Voščilnica pa kar vabi na kakšen pomladni morski vikend oddih. Tile lesene deske zgledajo res obrabljene od morske soli. Motivacijski napisi pa vidim, da so te res očarali in super izpadejo.

Helena pravi ...

Pri voščilnici mi je ozadje enkratno in bela tempera naredi vse skupaj obrabljeno od soli in sonca :) Krasna je.
In torta: mmm, slastno in na oko občudovanja vredno.

Tina pravi ...

Krasna voščilnica in slasten zaključek objave. Si mi zaluštala poletje :-)....

MOJCA BOŽIČ pravi ...

GRRRR, bejš mi s temi sladkarijami.....ekran ves slinast, otišla dijeta za Sarajevo, če boš objavljala te linke....ženska, jaz moram it čez 2 meseca v kopalke, moj celulitis se trese kot turbo pjevačice na beograjski TV....men pa sline dol. Tole mora bit res dobra stvar, pa tista prejšnja tudi.....
Sem čist pozabila na slikco....no vidiš!!!!...o morskih stvareh jaz govorim....kako gre to skup, tako lepa voščilnica (sem videla na Pinterestu in če primerjaš je tvoja dosti lepša in unikatna, tako da nič bat da si kaj skopirala)....potem pa link take mljaski tortice....na sredini manjka samo moja slikca ampak ne face....mojega srednjega dela....madonca bi vsi pozabili na link in na tortico in bi se lotili diete:-))
Ampak vseeno hvala za link....sem že skopirala....sej bom enkrat suha in bom spet lahko na veliko žrla...takrat pa.....juhuhu

oldpunca pravi ...

Voščilnica je čudovita. Všeč so mi tvoji motivacijski napisi. Super jih vkomponiraš v izdelek. Pacanje z belo tempero je poleg odličnega efekta tudi zelo terapevtsko. :-) Hvala za sladek zaključek objave. :-) Njami...

Andreja pravi ...

ooo kako fletno morsko voščilnico si naredila :-)) Njena zunanjost prav prijetno pritegna, si se pa lepo poigrala tudi znotaj nje.
Torta pa ... njami ...

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca