ponedeljek, 6. marec 2017

Voščilnici za moške




 Evo pa sta še dva suknjiča za moške. V bistvu skoraj identična, no  različni srajci IMATA ta dva gospoda :-)


Ideja najdena na Pinterestu, malce prilagajanja dimenzij in malo začinila po moje :-)









Hvala vsem za lepe želje, sem prenesla naši najstnici. Fajn smo praznovali in naša ožja družina je skoraj zaključila s praznovanji za letos, no do decembra ;-)

3 komentarji:

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Tale verzija mi je še bolj všeč...samo narišeč krogelc z belim pisalom, pa je prav tako fino za videti. Všeč so mi take stvari, še bolj pa, ker vedno dodaš nekaj svojega.

Cvetoči travnik pravi ...

Madonca, ti pa si huda krojačica - reklc kot se šika in možakar bo prav nobl:). Sem tudi jaz že opazila na Pinterestu, nerodno je potem le to, ker pozabim kje sem videla, kopirano pa nimam:) - sedaj bom pa lahko kar k tebi pokukala, ko bo potreba:))). Pozdravček in uživaj, sigurno se bo še našlo kakšno praznovanje:), Andreja

Vladuška pravi ...

Lepo si oblekla ti dve voščilnici po moško.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca