petek, 8. september 2017

36. teden

Prav lepo pozdravljeni!
Prvi delovni teden po dopustu je za mano. Ampak res nor, nor teden, na vseh možnih področjih in kljub temu, da sem že nekaj začela ustvarjati, ne najdem časa za urejanje fotografij in objave. Vse še pride, tudi sprehod po vseh vaših blogi :-)


Ampak pri izzivu še kar vztrajam...tokrat malce po svoje, saj nisem niti šla pogledat, kakšen je izziv na CCT za mesec september. Pa saj je še čas, se bom pridružila s kakšno čestitko tudi njihovemu izzivu.


Najprej sem imela narediti nekaj "simple" pa sem se potem kar malce zafrkava z lepljenjem napisa :-)
Barve so malce neobičajne za praznične čestitke, a sem pridna tudi pri "pospravljanju ostankov".









Prijavim v galerijo meseca septembra Najlepšega para - ptički, napis je iz najljubše trgovinice :-)



6 komentarjev:

oldpunca pravi ...

Jej, kakšna super ideja! Vse barve zgledajo super. Težko bi se bilo odločiti, katera je najlepša. :-)

Kristina pravi ...

Imenitne so čisto vse po vrsti. Ti ptički in kapice so perfektni. Pospravljanje zalog je res zakon - velikokrat vodi do odličnih idej. Res čudovite!!!

Goga pravi ...

Lepe in barvite. Všeč mi je, da ni vse v tipičnih prazničnih barvah.
Lp Lili

Tina Z. pravi ...

Krasne so in super kombinacije.

Cvetoči travnik pravi ...

Barve so tako ali tako nekaj, kar je zakoreninjeno v naših glavah. Tvoje voščilnice so barvite, pozitivne in očitno je zaloga dodobra pospravljena:). Lep pozdrav, Andreja

Damjana pravi ...

Jej, kako luštne so. Všeč mi je njihova barvitost in postavitev. Pozdravček. D.

Čestitka v obliki škatlice za 30 let

 Za mladeniča, ki se ukvarja s pridelavo industrijske konoplje, obnavlja staro hiško in  ima krasno psičko Brundo :-) Galerija meseca marca