sobota, 18. november 2017

Dve čestitki za deklici


Za Natašino Julijo sem ustvarila tole čestitko...s tortico in jabolki ter hruškami, ki so prišle na rojstnodnevno zabavo :-)






In tale je bila za Majo - hči mojega sodelavca :-)










Prilepim v galerijo meseca novembra Najlepšega para :-)






6 komentarjev:

moi pravi ...

Luškani sta obe roziki. To sta bili punčki veseli :)

VEANA R. pravi ...

Srčkani voščilnici 💖💖 sploh sadje je super !

Helena pravi ...

Kar cedita se od sladkosti :) Slastni, za pojest.

oldpunca pravi ...

Lušni voščilnici si izdelala in super domiselno prvi dodala jabolka in hruške, na drugi pa medotu kapico. Jaz sem navdušena in verjamem, da punčki tudi. :-)

Nataša pravi ...

ČUDOVITI obe.
Moji Juliji je bila toppp :)
Hvala ti.

Tina pravi ...

Jej, kako sta ljubki...kakšno navdušenje je moralo biti ob prejemu!

Čestitka za dvoletnika

Za dvoletnega Naceta in njegov drugi rojstni dan. Traktor pa obvezno na čestitki :-) Galerija meseca aprila Najlepši par.